2013. szeptember 13., péntek

1.Rész:A kezdet,hol is?

Sziasztok!Meghoztam az első részt..mint mondtam még kicsit kezdő vagyok ilyen téren,így nézzétek el nekem ha kicsit unalmas.Ígérem,megpróbálok fejlődni és izgalmasabbá tenni a történetet..már a fejemben meg van az egész...és lesznek jó részek xDSajnálom ha valakinek túl hosszú vagy esetleg valakinek túl rövid..Nah jó olvasást..

Prológus:
Nos..kedves olvasóm..most leírom életem történetének egy részét ami nagy nyomot hagyott bennem..és ami miatt az lettem ami mindig is akartam..sosem gondolkodtam el,hogy mi lesz ha esetleg történne valami a családtagjaimmal..esetleg kedves barátaimmal vagy Marleyékkal..sokat kellet gondolkodnom olykor..nem volt mindig fenékig tejfel az életem.. végül is,melyik tinédzsernek az..?Hisz néha úgy érezzük a szüleink ellenünk vannak,a tanárok,barátok és az egész világ..viszont megtanultam,hogy csak egy jó barát segíthet igazán a bajban.Nah meg persze a barát,ha egy lány szerelmes..nincs is annál jobb.
Egy átlagos 15-16 éves lány vagyok.Na mindegy is..nem untatlak itt ezzel..hisz a prológusnak csak pár szóból kell állni-a..és ez már több mint pár szó.

1.Rész:
Órám csengésére ébredtem fel.Halkan felnyögtem majd elkezdtem az éjjeli asztalom felé hadonászni,hát ha eltalálom a csengőt.Nem nagyon sikerült..sőt..egyre hangosabban csörgött.
-Kapcsold már ki!!-kiáltott fel bátyám a folyosó másik végéből,a saját szobájából.-Hallod?Vagy szét verjem..?-kiabált át.Igen..értelmes,nagy bátyus..mint ha nem azt próbáltam volna.
-Azon vagyok!!-kiáltottam majd nem figyeltem és levertem az éjjeli asztalról.Sóhajtottam..megint le kell majd vinnem a szerelőhöz..sokadjára.Fáradt voltam..nagyon..napok óta nem aludtam jól..csak forgolódtam ide-oda mint valami őrült.Megfordultam a másik oldalamra majd behunytam a szemem.Sötét volt a szobámba..olyan félhomály..ezen kívül hűvös is volt..pedig nyár volt..sőt..nyár közepe.Szóval,kellemes volt a szobámban maradni a takaró alatt.Ismét álomba szenderültem.Olyan pár percig aludtam még.Anyumra és két nyálas kis négylábúra ébredtem.Igen..kutyákra..Anyu a falnak dőlve figyelt hármunkat és csak biztatta a kutyákat arra,hogy keltsenek fel.Halkan felnyögtem majd a fejemre húztam a takarót.-Még öt percet..-nyöszörögtem mire Marley leugrott rólam és a lábamhoz menve megfogta a takaróm csücskét és húzni kezdte maga felé.Lerántotta rólam a takarót.-Oké..oké..fent vagyok!-mondtam felülve.Kelly leugrott az ágyról majd szépen peckesen anya mellé ügetett Marley mellé.Vigyorogva várták,hogy ki kászálódjak az ágyból.
-Jó reggelt..elkéstél..-mondta Melanie,az anyukám.
-Mi..?-kérdeztem még mindig félálomban miközben felálltam.-Csak alig pár percet aludtam.
-A-a..téves kicsi lány..már 25 perce órán kéne lenned.-mondta komolyra fordítva a szót.-Igyekezz..addig írok igazolást..mi az első órád..?-kérdezte félig kilépve az ajtón.
-Ööö..Azt hiszem földrajz!-mondtam utána.-Anyu..?-kérdeztem utána menve.
-Igen kincsem..?
-A kutyákat elvigyem gyorsan sétálni..?-kérdeztem.
-Nem kell,apád mindjárt viszi el őket..nem emlékszel..ma lesz az a bemutató,édesem megígérted neki,hogy suli után segítesz neki.Sok kutya lesz..és te jó suttogó vagy..
-Nem!Ne nevezz így,utálom mikor suttogónak hívsz!!-csattantam fel kicsit erőteljesen...az anyám ellen?Én nem vagyok normális.
-Oké-oké..bocsánat..-ment le a lépcsőn a szobájukba.
Sóhajtottam majd behunytam a szemem és felfrissítettem magam.-2 hét..2 hét..kibírom..-motyogtam magamban majd a gardróbomhoz mentem.Kinyitottam..sok kék,lila,fekete és fehér cucc volt benne.Hiába a kedvenc színeim.Kivettem az egyik felsőm..felvettem hozzá egy rövid nadrágot.Betettem egy kisebb csatot a hajamba majd felvettem a csuklószorítómat.Megfésülködtem majd letrappoltam a lépcsőn a konyhába.Felkaptam egy almát majd enni kezdtem egy keksszel együtt.
-Danny..?-kérdeztem két falat között.
-Ma dolgozik..-mondta.-Majd jön..
-Értem..elégé nem találta jónak az órát.
-Danny sosem találja jónak.-nevette el magát.-Tessék..-adta oda a lapot majd a válltáskámat.-Siess..-motyogta.
-Imádlak anyu..-nevettem el magam majd nyomtam egy puszit az arcára.-Sziasztok,majd jövök..-mondtam és kiléptem az ajtón.Csak 5 percre voltam a sulitól.Sóhajtottam majd beléptem..éppen elkaptam a kicsengőnek a hangját.Kihagytam a földrajz órát,jeah!
Gondoltam bemegyek a büfébe mielőtt felmegyek a terembe.Első voltam aminek igazán örültem.
-Szia Lisbeth!-köszönt Maria a büfés.
-Szia Maria!-nevettem el magam.
-Szokásosat?
-Igen,köszönöm.-mosolyodtam el.
-Ez csak természetes.-nyitotta ki a tálat és kihúzott egy kakaós csigát majd a hűtőhöz ment és elő vett egy narancslevet.Oda nyújtotta nekem.-350.-mondta.Én pedig oda adtam neki a pénzt cserébe megkaptam a reggelimet.-Én megyek,szia!-mondtam majd kiléptem.Felmentem a lépcsőn és kikerestem a termet.Az A25-öst,beléptem.Egyből le lettem támadva.Legjobb barátnőm ugrott a nyakamba.
-Lizy!!Csak,hogy itt vagy!-sikította a fülembe mire mindenki az ajtó felé kapták a fejüket.Elnevették magukat.
-Ssss..-mondtam.-Én is örülök neked,Ella.-nevettem el magam.Lehámoztam magamról barátnőm majd leültem a helyemre Ty mellé.
-Szia Lis,csodás vagy mint mindig.-bókolt nekem mosolyogva.
-Szia Ty,köszi.-mondtam elmosolyodva.Hiába,már óvodás korom óta ismertem,pont úgy mint Ellát.
-Kihagytad Oroszországot földrajzból.!Pedig tök jó volt!-emelte fel a hangját Luise.
-Jó,majd bepótolom.-mondtam nevetve.
-Megint elaludtál,igaz?-kérdezte Ty.
-Igen,sokáig voltam kint Marleyékkel..apunak fontos a mai nap.-biccentettem.Mindenki tudta,hogy ma van a kutyás bemutató..amire hivatalosan meg vagyok hívva..Elvégre a főszereplő leszek,szuper!Nem mint ha nem szerettem volna segíteni apunak a kutyákkal,vagy utáltam volna szerepelni..csak akkor most megint én leszek "a suttogó".Mint a film..csak nem lovakkal,hanem kutyákkal. Utáltam ezt a nevet..főleg ha rám mondták.
-Figyelj,holnap lesz egy buli..-motyogta legjobb barátom.
-Igen?
-Nincs kedved eljönni velem?-kérdezte rám nézve.
-De,persze,szívesen.Köszi.-mosolyodtam el.
                                     *                                          *                                               *
Végre vége lett a sulinak.Haza fele igyekeztem,remélve Danny el tud vinni apuhoz.A kutyák már nem voltak otthon,de Danny motorja igen,szóval már itthon volt.Megkönnyebbülten felsóhajtottam.Lenyomtam a kilincset majd bementem az ajtón.
-Hahó..?Danny?-kérdeztem.
-A konyhában!-hallottam meg mély hangját.Levettem a topánkámat majd a konyhába mentem.Bátyám a tűzhelynél kotyvasztott valamit aminek nagyon jó illata volt.
-Szia,mit készítesz?-kérdeztem.
-Itt én kérdezek.-mondta szigorúan a szemembe nézve de észre vettem egy kis mosolyt a szája sarkában.
-Ajajaj..-nevettem majd leültem a székre az asztalhoz.
-Milyen napod volt?-kérdezte.
-Jó..nagyon,de már kezd elegem lenni a suliból.Jó neked..
-Már miért is..?-kérdezte ártatlansággal.
-Mert neked csak két naponta kell menned suliba.-válaszoltam.
-Igazad van..nekem dolgoznom kell..te szegény gyermek..-mondta elnevetve magát.-És hogy vagy a fotózásokkal?
-Jól..2 napja hívattam elő a képeimet,megnézzed..?-kérdeztem lelkesedéssel.
-Naná!-mondta majd olyan gyorsan fordult meg és jött elém mint ha azt mondtam volna van egy friss,új motorom.-Muttasd húgi..-mondta.
-Oké..gyere..-ragadtam meg a karját majd húzni kezdtem  a szobám felé.Beléptünk..ő egyből az ágyamra ugrott majd csak élvezte,hogy rugózik az ágy.-Ha tönkre teszed megmondalak anyuéknak!-kiáltottam oda sem nézve.Keresgéltem a fotó albumok között a frisset.
-Ajj..olyan gonosz vagy..-nyafogott.
Megforgattam a szemem majd kihúztam az albumot majd leraktam az asztalra és felé léptem.-Mit mondtál..?-kérdeztem olyan anya beállásba.
-Gonosz vagy!!-kiáltott rám.
-Nem is igaz..-kaptam fel egy párnát és megdobtam vele.Igen,néha teljesen le tudunk süllyedni a szinttel.Úgy kb.5 percig csak püföltük egymást a párnával mikor "vissza tért az eszünk".
-El tudnál vinni apuhoz?-kérdeztem.
-Igen..mikorra kell ott lenned..?-kérdezte utoljára megdobva a párnával.
-Öm..azt hiszem fél óra múlva.
-Jó..akkor megnézzem a képeket és utána elviszlek apucihoz.-vigyorgott rám.
-Oké...-mondtam majd oda adtam neki az albumomat.Kinyitotta majd végig nézte őket.Barátok,család,természet,kutyák,lovak..egy macska..utak és a motor.Megállt egy képnél ahol éppen Marley és Kelly után ugrik be a tóba.
-Eszméletlen..olyan jó pillanatokat kapsz el..ügyes vagy tesó..mit mondtál milyen állat hiányzik még..?-kérdezte tényleges érdeklődéssel.
-A delfin..a puma és a farkas..-mondtam.
-Hidd el..fiatal vagy..meglesznek..erről gondoskodom..-mondta bólintva és megölelt.-Nah menjünk..siessünk..még a végén elkésel a műsorról.
-Oké..-mondtam.-Menjünk..-motyogtam majd elindultam lefele a lépcsőn.Pár perc múlva már a motor körül álltunk.Felült sisakban..én felvettem a sisakot és felültem mögé.Átkaroltam a derekát majd csak vártam.
-Kész vagy..?-kérdezte bele beszélve a mikrofonba..ami segítségével a motorozás közben is tudunk beszélni.
-Igen..mehettünk..-mondtam.Berúgta a motort és ki gurultunk a garázsból.Imádtam vele motorozni..a barátaimmal nem szerettek..de a bátyám mellet mindig biztonságban érzem magam.
10 perc múlva már a parkolóban álltunk.Leszálltam majd levettem a sisakot miközben megráztam a hajam.Sóhajtottam..már jól ismertem ezt a helyet.Imádtam itt lenni.A motorunk mellet éppen leparkolt egy vörös sportkocsi..két ember ült benne..mind ketten elől voltak.Egy férfi és egy gyerek..talán velem egy idős volt.Neki dőltem a motornak várva Danny-t aki telefonált apunak,hogy itt vagyunk.A srác kiszállt majd csak rám nézett..végül el indult felém a férfival együtt.

2 megjegyzés:

  1. Ez kész...belemélyedek az olvasásba, erre a legjobb résznél abbahagyod.Van benne egy-két helyesírási hiba, de nem baj, nagyon jó <3 Köviiiit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom..direkt ilyen részeknél fogom abba hagyni..remélem nem szeded le a fejem..köszi..a helyesírást..főképp te ne nézd..xDD

      Törlés