2013. szeptember 18., szerda

2.rész:Egy ismerős,Blaze

Sziasztok,meghoztam a 2.részt..úgy gondoltam,hogy csak pénteken fogom hozni de volt ihletem így meghoztam ma.Remélem tetszeni fog..és bocsi ha megint túl hosszú lesz vagy túl rövid ..Nah,nem is húzom az időt.Jó olvasást kívánok nektek!

Mikor már felkészültem arra,hogy a sráccal fogok beszélni fordult a kocka.Az apja jött velem szembe,ő pedig lemaradt.Megálltak tőlem pár lépésnyire.A férfi megköszörülte a torkát ebből tudtam beszélni akar velem.
-Jó napot!Segíthetek valamiben..?-tettem fel a kérdést.
-Szia, igen.Mondd hol találom meg John Parksot.-mondta folyamatosan a szemembe. Nem kellet nagyon okosnak lennem, hogy tudjam, fontos az ügy.
-Am,fogalmam sincs.-forgolódtam.-De mindjárt megkérdezem a bátyám.-mondtam Danny felé mutatva.
-Értem.-bólintott.
Néhány másodperc múlva a bátyám mögém ért.-A futtatónál vár minket.-mondta majd a férfira nézett.-Segíthetünk,uram..?
-Igen,John-t keressem.-biccentett.
-Akkor jöjjön velünk.-mondta a tesóm.
-Rendben,gyere Kevin.-motyogta a válla fölött hátra.
Elindultunk,sőt..pár perc múlva már oda is értünk.Némán mentünk,aminek örültem.Bármennyire is érdekelt kik ezek és mit akartak aputól,hogy ki ez a Kevin,nem akartam sem vele, sem az apjával beszélni.Megpillantottam édesapánkat, aki próbált kimagasodni a nagy tömegben.
-Sziasztok!-köszönt.
-Jó napot,önt keresem.Tudnánk beszélni négyszemközt?-kérdezte a férfi.Csak most vettem észre,hogy egymagas apuval..és talán a kor is hasonlít.Sóhajtottam majd a futtatónak dőltem Dannyvel együtt.
-Igen.Egy pillanat.-fordult hozzánk.-Lisy,körbe mennél a kutyákon,hogy jól vannak-e.Marley-t és Max-et különösen nézd meg..tudod miért.
-Persze.-löktem el magam.
-Danny,te meg köszöntsd a vendégeket.Ha jönnek a haverok mutasd meg nekik a helyeiket.-motyogta apu.
-Oké,főnök!-állt haptákba.-Lis,ha kész vagyok megyek segítek.-mondta nekem.
-Rendben,köszike.-nevettem el magam.-Majd jövök..-mondtam és elmentem a férfi és a srác mellet.Megéreztem kellemes illatát.Beértem a pajtába amint nem láttak már megráztam a fejem.
-Mi van velem..?-kérdeztem magamtól halkan,hogy senki ne hallja meg.-Álmodozom..ez a srác úgy is 4 óra múlva eltűnik mint a múltkori..meg amúgy is..soha senkinek nem tetszem meg.Soha.-motyogtam magamban.Mikor valaki elkapta a derekamat.
-Szia Lisy..-mondta halkan a fülembe.-Most el vagy kapva.-motyogta és szorosan magához húzott.-Innen nem menekülsz..enyím vagy..-nevette el magát.Megpróbáltam megfordulni bár nem kellet,hogy tudjam legjobb barátom az.-Nyem,nyem..nem szabad.-mondta letakarva  a szemem.
-Ty..elengednél..kérlek,körbe kell még néznem mindegyik 48 kutyán.-motyogtam elmosolyodva.
-Jól van na..-engedett el.A hangjában megint meghallottam azt a játszott szomorúságot amit mindig eljátszik ilyen alkalmakkor.Nagyon sokszor bedőltem már neki.Most már nem..pontosabban nem úgy mint régen.Megráztam a fejem majd mikor elengedett megfordultam és megöleltem.-Jó hogy eljöttél..-motyogtam a fülébe.-Nah,segítesz vagy hagyjalak békén?
-Szerinted miért vagyok itt..?-kérdezte szorosan megölelve.
-Öh..-motyogtam.-Ty..nem kapok levegőt..-suttogtam halkan.Össze szűkült a tüdőm.
-Bocs..bocs..tényleg..-engedett el nagyon gyorsasággal.
-Nem baj,csak..-mondtam nagy levegőt véve.-Oké..jól vagyok..-mondtam kiegyenesedve.Észre sem vettem,hogy össze húztam magam.
-Biztos?Tényleg sajnálom..-vált olyanná amilyennek megismertem.Bár mindenkinek menőnek mutatta magát..és a suli menő top 5-ben is benne volt,csak én tudtam igazából milyen is.Egy csupa szív,csupa kedves srác.Főleg velem és Ellával.Sőt,még Dannyvel is tök jóban van.Ami ez nem gyakori.Ha van olyan a fiúknál,hogy LB akkor Ty biztos az Dannynek és ez talán fordítva is igaz.
-Igen,biztos..nyugi.-nevettem el magam.-Segítesz akkor?-kérdeztem rá mosolyogva.
-Igen..persze.-mondta mosolyogva.
-Jó,rendben.24-24 kutya neked és nekem.Danny azt mondta ha kész van akkor jön segíteni..azt meg majd meglátjuk neki hány kutya lesz,jó ez így,Ty?-kérdeztem.
-Naná..én megyek a kedvencem felé.
-Oké..puszilom Moon-t.-nevettem el magam majd elindultam az ellenkező irányba.
Rendben volt mindenki.Az utolsó néhány bokszhoz értem.Mély,fenyegető morgásokat hallottam meg.Két kant.Valószínűleg mindketten  domináns felállással kezdtek.Oda léptem az egyikhez majd betekintettem a kis résen.Jól ismertem ezt a kutyát.Blaze,egy német juhász..hogy is mondjam,hallottam nem normális körülmények között nőt fel. Még német juhásznak is hatalmas volt.Mint egy kisebb dán dog.Körbe néztem.Megpillantottam az egyik itt dolgozót.-Joe!-kiáltottam oda neki.Éppen a szukákat etette.Felkapta a fejét.
-Igen Elisa..?-igen,ő már csak így hívott.
-Segítenél?Meg kellene tartani az ajtót,ne hogy kiszökjön..-mondtam komoran.
-Persze,egy pillanat.-tette le a vödröt és bezárta Belle ajtaját.Oda lépett hozzám.-Oké..de vigyázz..az elmúlt 2 órában csak morgott..próbált kitőrni..és egyszer megpróbált megharapni.-motyogta a mondat utolsó részét suttogva..abban reménykedett nem hallom meg.
-Hogy micsoda..?-kérdeztem talán kicsit túl hangosan.-Megharapni..??!!
-Igen.Figyelj..hangosabban..apád még nem hallotta..sőt még a szomszéd város sem hallotta.
-Jó,bocs..akkor tartod az ajtót..?-kérdeztem.
-Neked bármit.-mondta elmosolyodva és várta,hogy kinyissam az ajtót.
Kinyitottam az ajtót résnyire,hogy csak én férjek be.Úgy emlékeztem Blaze kisebb..de tévedtem...sokkal de sokkal nagyobb volt mint ahogy az emlékezetemben meg maradt.Fenyegetően vicsorgott rám.Rég is volt már az a másfél év mikor dolgoztam vele.Akkor milyen jó barátok voltunk.Persze azóta sok minden történt.Meghalt az öreg gazdája,egy másikhoz került aki kutya viadalokon indította és mikor vesztett sorra kapta az ostor csapásokat.Nem csodálom,hogy nem bízik már megint az emberekben.Az akkori gazdáját egy éve kapták el mikor pont egy viadalon voltak.Blaze-t egy kenelbe zárták és a menhelyre szállították.Éppen egy család látogatott oda mikor őt bevitték.A kislány,Jenny mikor meglátta őt akarta.Azt hiszem erre a dologra lehet mondani,hogy első látásra beleszeretett.Persze az ottaniak mondták,hogy ez a kutya őrült..el kell altatni meg stb. de szerencsére nem lehetett Jenny-t lebeszélni Blaze-ről.Haza vitték..Hónapokig csak a futtatóban volt..nem tudot senki hozzá férni..a kaját is csak cselesen lehetett oda adni neki ahogy a vizet is.Fél év telt ez azóta..minden kutyás terápiára elvitték..mindenféle traumáshoz..és még sorolhatnám, de senki nem tudott segíteni nekik.Így került ide vissza,hozzám.Sóhajtottam.
-Blaze..-suttogtam olyan lágyan ahogy csak tudtam.-Blaze,én vagyok az..Lisy..a te Lisy-d..-suttogtam halkan.Fenyegetően felmordult mikor léptem felé egyet.Hátrébb léptem és leguggoltam lassan.Nagyon lassan./Semmi hirtelen mozdulat./-gondoltam.-Blaze..nagy Blaze..én vagyok..-suttogtam halkan.-Nem kell félned..itt vagyok..megvédlek..-suttogtam halkan.Abba maradt a morgás viszont kintről nagyon sok idegen hang volt..nyilván turristák akik most vannak először egy idejen pajtában.-Ezaz..-suttogtam halkan majd meghallottam egy hangos,nagyon hangos visítás szerű nevetést.Ismért felmordult..sőt most felém ugrott.Kitértem az ugrás téréből.-Joe,zárd be az ajtót!-mondtam látva,hogy van egy kis rés ha kell ki tudjak rohanni..erre szoktam azt mondani én nem normális ember vagyok..míg más ijedten kirohanna én bent maradok és soha eszembe se  jutt az,hogy lehet az életemmel játszom.Az ajtó nagy kattanással jelezte,bezárult.Blaze az ajtónak rontott majd mikor vagy negyedjére próbált kitőrni felém fordult.-Azonnal küldj ki mindenkit,Joe!-kiáltottam ki túl kiabálva a morgó kutyát.Joe habozás után de eltűnt a látó körömből és hallottam ahogy kitessékeli az embereket.Behúzta a pajta ajtaját majd óriási csend települt a pajtára.Sóhajtottam./Kezdhetek mindent előröl..hurrá..mindezt egy visítozó lány miatt../-gondoltam.-Blaze..elmúlt a veszély..nincs semmi baj..csak egy hülye lány volt az..-suttogtam halkan.A morgás vicsorgásba csapott át.Eszembe se jutott,hogy talán nekem jön.Nem..bármennyire is fura,ő nem olyan.-Blaze..kicsi Blaze-m...figyelj ide..-mondtam halkan.-Blaze..-ismételgettem a nevét.Leültem a forgácsra.Abba maradt a morgás.Sőt a fülét kezdte hegyezni.Halványan elmosolyodtam.Talán még is emlékszik rám.-Gyere ide,Blaze..-suttogtam halkan kinyújtva a kezem.
Két percet tétovázott..türelmesen vártam,bár a kezemből kifolyt a vér és lassan talán a műsor kezdődig de ez most sokkal de sokkal fontosabb volt.Aztán tett egy lépést felém.-Ezaz..ügyes vagy..-mosolyodtam el lágyan majd még egy lépést tett felém,de megállt.Aztán ismét elindult.Olyan 5 lépés volt köztünk még is olyan volt mint ha egy óriási szakadék lenne  közöttünk.Megszagolta a kezem.Vártam,türelmesen majd megnyugodott.Fejét a tenyerembe tette.Finoman a másik kezemet a fejére tettem.-Jó fiú vagy,Blaze..-suttogtam.Elemelte a fejét a kezemtől majd lépett felém még egyet és áthajolt a fejével "megölelt".-Szeretlek Blaze..-suttogtam halkan.Finoman és lassan átkaroltam és megöleltem ahogy ő is engem.Arcom elrejtettem a nagy bundájába.Úgy durván 5 percig öleltük egymást mikor elengedtem.-Meg kell tenned nekem valamit..-suttogtam halkan.

2 megjegyzés:

  1. Ki leszel nyírva.Írd tovább, hajrá! <3

    VálaszTörlés
  2. Ajaj..komolyan félnem kellene.?Amint már a suliban is mondtam buksikám(egy suliban járunk) mindig ilyen részeknél fogom abba hagyni.xDBár lehet szeretnék még élni,nem mindig fogom ilyenekkor felrakni..xDNya..enyit a válaszra.<3

    VálaszTörlés