2013. szeptember 24., kedd

3.rész:Mit csináltam?

Sziasztok,meghoztam ma a mai részt..van ihletem egy ideig így ameddig van bármikor jöhet rész.Nekem talán ez lesz a második kedvencem..Sajnálom ha valakinek nem fog tetszeni de hát így jött az ötlet.Remélem nem lett túl rövid ugyan is csak idáig akartam eljutni a történetben.


Elemelte a fejét a nyakamtól majd visszatette a tenyerembe.Értelmesen nézett bele a szemembe csoki barna szemeivel.-Segítened kell,hogy segíteni tudjak.-suttogtam halkan.-Bízz bennem és ne foglalkozz a többiekkel. Ne foglalkozz a sikítozó lányokkal,a fényképező gépek csattogásával.-suttogtam halkan tovább.-Csak rám figyelj,rendben?-kérdeztem mire vakkantott egyet nagyon halkan.Elmosolyodtam.-Szeretlek,Blaze.El sem hiszed mennyire.-suttogtam majd a feje tetejére nyomtam egy puszit.Felálltam.-Megyek megnézzem a szomszédod.-nyúltam át a rácson és kikattintottam a zárat.-Majd jövök.-mondtam és erőteljesen tolni kezdtem az ajtót ami nehezen de kinyílt annyira,hogy kiférjek.Automatikusan utánam lépett.Amint meghallotta a szomszéd szót megváltozott a hangulata.Amit észrevettem és elégé zavart.Kiléptem majd bezártam őt.Két lábra állva kapaszkodott meg mancsaival.Halkan nyüszített látva távolodom tőle és egyre közelebb kerülök ellenségéhez.Egyre hangosabban nyüszített és körözött a bokszban,mind ha a halál felé tartanék.Bekukkantottam de nem láttam semmit,a kis ablak le volt sötétítve ezért vaksötét volt odabent.-Hahó?!-motyogtam halkan majd az ajtó mellett lévő névtáblára néztem,Devil.-Devil.-mondtam ki a nevét és rekeszhez nyúltam.Halk morgás tört fel belülről.-Nincs semmi baj Devil.-suttogtam halkan.Kikattintottam a zárat majd résnyire ki húztam az ajtót de nem fértem be.Tovább húztam de elakadt a retesz.Cibálni kezdtem azt végül az utolsó pillanatban kitárult teljesen az ajtó én pedig lefagytam.A morgó fenevad nem volt ritka fajta de az  utálat és minden negatív érzelem az ember iránt rengeteg volt a szemében.Eszembe jutott,hogy vissza kellene húznom a reteszt amíg esély van rá de nem tudtam megmozdítani sem a kezemet sem a lábamat.Devil éles és vad morgásba kezdet mire kicsit megijedtem.Nem hittem,hogy lehetséges legyen az,hogy féljek valakitől, de ettől a kutyától megijedtem.Nyeltem egyet majd mégis sikerült megmozdítanom a kezem.Megragadtam a reteszt és elkezdtem húzni magam fele.Olyan kemény két centit sikerült arrébb húzni.Nem tudtam tovább.Leakadt,beszívtam az alsó ajkam majd még egyszer megpróbáltam,sikertelenül.Devil kilépett a sarokból és elindult felém.Felmordult ismét,a színét még nem láttam pontosan.Reflexszerűen léptem hátra mire ő egyre csak közeledett.A falnak dőltem,nincs egérút.Az ajtó zárva,a többiek nem hallanak meg.Viszont még egy apró reménysugár volt bennem.Talán sikerül megnyugtatnom.Még egy utolsót lépett,leereszkedett a földre és ugró-támadó pózba állt.Sikítani akartam de nem ment.Behunytam a szemem.Aztán minden gyorsan történt.Az első pillanatban még szemben állok Devillel,a másik pillanatban a földön fekszem,valaki ellökött az útból.Csak néztem a félhomályban hát ha láttok valami kiutat.Az ellökőm és a vad Devilre néztem.
-Devil,vissza!-szólt rá mély-erős hanggal,de nem volt felnőtt.A hangja alapján velem egykorúnak gondoltam mivel a hangja javában még mutálódott.Devil felmordultam majd támadott.Elkapta a srác karját mire az halkan felszisszent és morgott valamit amit nem értettem teljesen tisztán.Feltápászkodtam majd eltűntem a raktárnak használt szobában.Átmentem a másik sarokba és gyorsan kinyitottam az egyik kis szekrényt amiben gyógyszerek voltak.Persze nem magamnak szedtem elő.Elővettem egy tűt,egy fecskendőt majd némi nyugtatót.Összetettem őket majd  vissza kiléptem az ajtón.Mindezt fél másodperc alatt.Devil még mindig tartotta a srác karját.Nem figyeltem az arcát.Ebben a pillanatban pont nem érdekelt hogyan néz ki.Nyeltem egyet majd mikor Devil nem figyelt bele nyomtam a nyakába a tűt és belenyomtam a gyógyszert.Féltem vagy nem fog használni vagy túl kevés volt.De,jó lett.Pár másodperc múlva elengedte a karját majd szédülni kezdet,végül összeesett a földön.Behunyta a szemét és elaludt.Leejtettem a kezemből a fecskendőt majd felnéztem.A titkos srác a falnak dőlt végül lecsúszott ülésbe.A keze vérzett,nem is kicsit.Nagyon sok vért veszített,mindezt onnan állapítottam meg,mert fal fehér volt.Mellé ugrottam és így nagyon közel vettem észre,hogy Ő annak a férfinak a hozzátartozója,fia./Mit keres ő itt..?Te jó ég..ha meghal az csakis miattam lesz../-gondoltam ijedten  majd nyeltem egyet és ismét felugorva berohantam a raktárba.Kis híján széttörtem a fiókot mikor elővettem egy nagy ruha darabot amit csak úgy tartottunk.Kihúztam a fiókból még egy fertőtlenítőt majd felkaptam mindkettőt és kirohantam hozzá.Idő közben rájöttem Kevinnek hívják.Finoman megmozdítottam a kezét úgy,hogy le tudjam látni bár tudtam ez csak épp hogy segít..nagyon komoly és csúnya volt.Ide biztos kórház kell.Arra viszont nem volt időm,hogy kimenjek és segítséget keressek..nem..muszáj volt elállítanom a vérzését.Nyeltem egyet majd rátettem a kötést.Elégé erősen felszisszent.-Sajnálom..-suttogtam halkan.Behunyta a szemét.-Ne-ne-ne-ne..kérlek,Kevin,maradj velem.-mondtam.Féltem..féltem attól,hogy meghal,hogy miattam mert nekem éppen az életemmel kellet játszanom,egyedül.Beszívtam az alsó ajkam és legördült az arcomon egy könnycsepp..bár nem ismertem nem akartam,hogy meghaljon.Olyan érzésem volt mintha ismerném..de nem tudtam biztosan.Megragadtam a másik kezét és megszorítottam.-Kérlek..-suttogtam halkan de nem reagált.Már nem.-Valaki!!-sikítottam fel.A bemutatóig még volt vagy fél óra..vagy kevesebb,de ebben a pillanatban nem érdekelt.-Segítség!!-kiabáltam jó hangosan.Féltem,nem lesz remény,hogy későn jönnek,hogy nem jól tettem rá a kötést.Behunytam a szemem majd a könnyeim megeredtek.Mikor azt hittem nincs tovább ami olyan két percig tartott kinyílt az ajtó és  Ty és Danny jelent meg.Mikor megláttak engem és Kevint  a földön ülve megijedtek.Ty egyből rohant,Danny valószínűleg sokkot kapott.
-Mi történt itt..?-kérdezte Ty leguggolva mellém.
-Segíts..segíts megmenteni..-suttogtam kisírt szemekkel.Ty nem tétovázott kérdésekkel előkapta a telefonját majd tárcsázott.-Egy mentőt,nagyon gyorsan!-kiabált.-Nem,nem érdekel,hogy ebédjük van..élet-halál kérdése,igyekezzenek!!
Időközben Danny is feléledt és oda lépett hozzánk.-Nem tudom mi történt,de szólok apának és annak a férfinak.-motyogta.-Lis,te is megsérültél..?-ijedt meg.
-N..N..Nem,éhn..nem.-sírtam.
-Minden rendben lesz,mindjárt itt vannak.-motyogta Ty miközben ellenőrizte Kevin pulzusát.
-Mindjárt vissza jövök.-mondta a bátyám majd eltűnt megkeresni apát.
Pár percig ültünk ott hárman Ty tizenöt másodpercenként pulzust mért.Végül megérkeztek apáék.
-Kevin!-nyújtotta meg a lépteit a férfi.-Mi történt itt..?-kérdezte majd Devilre esett a tekintette,végül rám.-Te meg ki vagy..?-kérdezte nem túl kedvesen.-Miattad történt ez a fiammal?
-Nyugodjon meg Charlie!Minden kiderül de előbb vigyük a fiát kórházba,rendben?-mondta védelmezően apa majd mellém lépett.-Ty,rád bízhatom Lisy-t.A bemutatót meg...majd meglátjuk mi lesz vele.-motyogta lehajolva és felállította Kevint.Át tette a kezét a nyakán.Charlie mellé lépett így megtartották.
-Persze.-motyogta mellettem.
-Itt vannak a mentősök.-futott be Danny majd megállt előttünk.
-Mutasd az utat fiam.-motyogta apa majd el is tűntek hárman.Lassan felálltam.Észre sem vettem de remegtem mint egy nyárfa levél.Ty szorosan mellém lépett és megtartott ha esetleg összeesnék.Kezem a falnak tettem úgy támaszkodtam meg majd le néztem az alvó kutyára.
-Ty..bevinnéd mielőtt felébred..?-kérdeztem halkan.
-Nem mozdulok mellőled..-mondta és tényleg tartotta a derekam.
-Ty..kérlek..azt a két másodpercet kibírom egyedül is.-suttogtam halkan.Elengedett de abban a pillanatban,hogy nem éreztem,hogy tart megroggyant a lábam lefele.Még időben elkapott.
-Joe!-kiáltott ki és az említett fiú meg is jelent az ajtóban.Ő is feltette a kérdést,jól vagyok-e.Ty megrázta a fejét,hogy ne most.-Tartsd meg kérlek míg beteszem a bokszba azt a vadállatot.-motyogta dühösen.
-Jó..-mondta és mellém állt..helyet cseréltek Ty-al.Én csak figyeltem ahogy felemeli a kutyát a tarkójánál és behúzta a bokszba végül jól bezárta az ajtót és vissza jött mellém.
-Menjünk ki..-suttogtam.-Muszáj levegőt szívnom..-motyogtam és elindultam lassan.Végig ott jött mellettem.Kiértünk majd egy eldugott helyre mentünk.Leültem a fa mellé majd éreztem,hogy kezdek vissza térni teljesen.Úgy tíz percet ülhettünk ott mikor megszólalt Ty telefonja.Kikotorta a zsebéből és leolvasta a nevét.-Lis..az apád az.-motyogta és rám nézett.

2 megjegyzés:

  1. erre csak egyvalamit tudok mondani: ._. kinyírlak. ._. FOLYTIII

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha kinyírsz nem tudom folytatni..édes kicsi eszem.xD

      Törlés